Ofte stillede spørgsmål
Hos Vertellis stræber vi efter 100% kundetilfredshed og gør alt, hvad vi kan for at hjælpe dig. Ingen AI, men rigtige mennesker svarer på dine beskeder.
Har du et spørgsmål? Send en email til hello@vertellis.dk eller tjek vores ofte stillede spørgsmål.

Min bestilling er forsinket.
Min bestilling er forsinket.
Vi beklager at høre, at din bestilling er blevet forsinket!
Normalt leveres vores pakker inden for 3-5 arbejdsdage i Danmark og inden for 3-8 arbejdsdage til andre europæiske lande (selvom det nogle gange kan tage længere tid, især i travle perioder som højtider).
Du kan finde dit ordrenummer (f.eks. DK123456) i din bekræftelses-e-mail. Så snart din bestilling er afsendt, vil du også modtage en e-mail med en sporingskode. Med denne kode kan du følge din pakkes rejse. Hvis sporingen ikke virker, eller hvis din pakke ikke ankommer, bedes du kontakte os på hello@vertellis.dk.
Når du sender os en e-mail, bedes du også tjekke på din ordrebekræftelse, om leveringsadressen er korrekt. Hvis den ikke er det, så lad os vide det, og vi vil ændre den.
Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Generelt leveres vores pakker inden for 3-5 arbejdsdage i Danmark og inden for 3-8 arbejdsdage til nabolande. Internationale bestillinger leveres normalt inden for 10 dage.
Vi stræber altid efter at overholde disse vejledende tidsfrister, men nogle gange kan modtagelsen af din pakke tage længere tid (især i travle perioder som højtider).
Hvis du tror, der har været et problem med leveringen, bedes du kontakte os på hello@vertellis.dk. Vi vil undersøge situationen for dig.
Kan jeg returnere min bestilling?
Kan jeg returnere min bestilling?
Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din ordre.
Send en e-mail til hello@vertellis.dk med dit ordrenummer, og returnér produktet inden for 30 dage til vores returadresse:
Hive FC AMS1 VERTELLIS
Airborne Avenue 87
2133 LV Hoofddorp
Netherlands
Returfragten betales af dig.
Når vi har modtaget din retur, refunderer vi købsbeløbet (ekskl. fragtomkostninger) inden for 14 dage.
Min bestilling er beskadiget, hvad gør jeg nu?
Min bestilling er beskadiget, hvad gør jeg nu?
Selvfølgelig gør vi vores bedste for at undgå dette, men desværre kan det nogle gange ske... Hvis din bestilling er blevet beskadiget under leveringen, så lad os venligst vide det!
Send en e-mail til hello@vertellis.dk med dit ordrenummer og et foto af skaderne, og vi vil sørge for at sende dig en erstatning.
Er det sikkert at bestille online hos jer?
Er det sikkert at bestille online hos jer?
Ja, absolut!
Vi tager sikkerhed seriøst. Alle betalinger behandles sikkert ved hjælp af de nyeste teknologier og web-sikkerhedsapplikationer. De betalingssystemer, vi bruger, er også særligt sikre og opdateres konstant for at sikre sikkerheden.
Vi tilbyder også en 100% pengene-tilbage-garanti på alle vores bestillinger. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din bestilling, kan du simpelthen få det fulde købsbeløb tilbage (ekskl. forsendelsesomkostninger)!
Kan jeg give Vertellis som gave?
Kan jeg give Vertellis som gave?
Absolut! Du kan endda vælge at sende det direkte til modtageren, da prisen ikke er nævnt på følgesedlen.
Vertellis tilbyder gaver til alle lejligheder! Hvis du er i tvivl om dit valg, så tøv ikke med at spørge om råd via hello@vertellis.dk.